Види шахрайства

Корисні посилання

Зворотній зв`язок


Галерея накладок

Топ-Новини

Топ-Відео

Топ-Статті

Статті

Новий вид шахрайства з банківськими картами
2016-08-03

На мобільний телефон Олени надійшов дзвінок з телефону 099-480-33-23. Співрозмовник представився співробітником безпеки Ощадбанку - Череватов Анатолій Федорович. Він повідомив, що її пенсійна карта заблокована і засобами, мовляв, можуть скористатися шахраї. З номера Ощадбанку прийшла смска про те, що рахунок заблоковано.


Щоб його "розблокувати", потрібно було назвати повний номер карти. Олена каже, що спочатку не повірила телефонуючому. Однак він їй назвав кілька недавніх платежів по карті - де і на які суми вони відбувалися. А той момент, коли по паралельному телефону жінка намагалася додзвонитися до банку, співрозмовник сказав їй, що бачить - вона зараз дзвонить в банк.


В результаті психологічний пресинг спрацював і Олена назвала номер карти. Більше, каже, ніякі коди не повідомляла.


Коли Олена пізніше перевірила рахунок, грошей там вже не було.


В Ощадбанку, куди Олена зателефонувала, підтвердили, що гроші пішли на інший рахунок. Але рахунок цей можна оперативно заблокувати тільки за санкцією поліції, додав менеджер. У поліції ж, яку Олена викликала сказали, що відповідний документ буде готовий тільки на наступний день. Для банку це вже пізно.


Замкуте коло. За фактом, ні банк, ні Пенсійний фонд, куди звернулася наша читачка, гроші їй повернути не готові.


В Ощадбанку повідомили, що вже стикалися з іншим видом шахрайства. Клієнтам масово розсилали електронні листи від імені банку, в яких повідомляли про заборгованість по кредитах. У листі містилися вірусні програми, які при установці на комп`ютер могли зчитувати особисту інформацію. У банку говорять, що вони ніколи не спілкуються з клієнтами за допомогою масових електронних розсилок.


Тому, дорогі громадяни, будьте уважні! Шахраї стають все витонченішими.


Щоб не стати їх жертвою:


1. Ніколи не приймайте ніяких рішень під час або відразу після телефонного дзвінка незнайомої людини.


2. Не повідомляйте ніякої особистої інформації і ніякої інформації по банківській карті. Вона може бути використана проти вас. Співробітники банків ніколи не дзвонять клієнтам і не питають у них пін-коди, 3-значні cvc-коди, паролі, повний номер карти, перевірочні кодові слова і т.п.


3. Попросіть телефонуючого представитися із зазначенням посади. Зателефонуйте в банк, з`ясуйте, чи є у них такий співробітник. Номер гарячої лінії банку є на вашій банківській картці. Відвідайте найближчий офіс свого банку і розкажіть про ситуацію.


4. Повідомте поліцію про можливий факт шахрайства.


5. Якщо в розмові називаються якісь імена близьких, знайомих або друзів, обов`язково зателефонуйте їм.


6. Краще не користуватися інтернет-банкінгом з мобільних пристроїв. Шахраї легко підключаються до вашого гаджету через Wi-Fi і зчитують секретну інформацію.


Головне - ніяких поспішних рішень. Це допоможе зберегти кошти і нерви.


UPD. Коментар під новиною від Ощадбанку:


Анна Рибалка, співробітник відділу контролю якості обслуговування клієнтів в Ощадбанк


Добридень! Я співробітник Головного офісу "Ощадбанк". Нагадуємо, що банк ніколи не дзвонить клієнтам і не просить в телефонному режимі надати інформацію за відкритими рахунками, здійсненим перекладам, а також не питає пін-код і CVV-код карти. Ніколи і нікому не повідомляйте цю інформацію. Якщо Ви отримали такий дзвінок, відразу телефонуйте в Контакт-центр Банку 0 800 210 800 і повідомте про спробу шахрайства.

 

Джерело: nk.org.ua

Рекомендовані статті